Usługi
Reichmann
Reichmann to producent sprzętu na którym pracujemy, zapraszamy na stronę: www.reichmann-skiservice.com
Smarownie na zimno
polegające na wcieraniu smaru w mikro pory ślizgu przy użyciu specjalnej taśmy; wadą – takiego zabiegu jest jego krótkotrwałośc,zaletą jest niska cena
Smarowanie na gorąco
przy użyciu urządzeń firmy „Montana”, polegające na wgrzaniu smaru w powierzchnię ślizgu, następnie zebraniu nadmiaru smaru cykliną i wyszczotkowaniu; wadą – jest cena wyższa od smarowania na zimno,zaletą jest dużo większa trwałość
Ostrzenie
na maszynach firmy „Wintersteiger”, standardowo jest wykonywane pod kątem 90 st., polega ono na wyrównaniu powierzchni ślizgu poprzez zeszlifowanie nierówności zarówno ślizgu jak i krawędzi; wadą – przy nartach carwingowych jest kąt (tylko dla tych narciarzy, którzy faktycznie stosują technikę jazdy na krawędziach pod małym kątem), zaletą jest niska cena
Tuning
wykonywany ręcznie w oparciu o narzędzia czołowych producentów narzędzi do tuningu firm „Kunzmann”, oraz „Wintersteiger”, polega ono na podniesieniu krawędzi w stosunku do płaszczyzny ślizgu, zmianie kąta krawędzi bocznej w stosunku do powierzchni ślizgu, zmianie struktury kryształów metalu tworzących krawędzie kamieniem ceramicznym, a tym samym powierzchowne utwardzenie krawędzi; wadą – jest cena, nie wszystkie operacje są długotrwałe, zaletą jest profesjonalne przygotowanie sprzętu, który zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów, zawodników i amatorów
Renowacja mała/duża ślizgu
po wyrównaniu slizgów poprzez szlifowanie, uzupełnia się rysy na części/całym ślizgu poprzez wgrzanie materiału przy użyciu pistoletu do zalewania ślizgu firmy „Wintersteiger”, następnie wyrównuje się ślizg szlifując go w trakcie ostrzenia; wadą – jest wzrost ceny w stosunku do samego ostrzenia, zaletą jest poprawa właściwości jezdnych narty, zwiększa się żywotność nart
Montaż z dopasowaniem
przy użyciu specjalnych szablonów do mocowania wiązań wierci się otwory, w otworach tych mocuje się wiązania i ustawia siłę wypięcia w oparciu o tabele; wadą – brak testowania powoduje, że nie ma pewności z jaką siłą dane wiązanie wypina buta, zaleta: nie ma zalet, ponieważ niższa cena tej usługi nie zrekompensuje ew. uszczerbku na zdrowiu
Montaż z testowaniem komputerowym
polega ona na zamontowaniu wiązania jw., po czym narta najpierw jedna potem druga jest mocowana w urządzeniu firmy „Wintersteiger”, w wiązanie zamocowanej narty wpina się buta, do maszyny wprowadza się dane potrzebne do ustawienia siły wypięcia wiązań, maszyna wylicza ustawienia po czym testuje czy dane wartości faktycznie są zachowane, jeśli nie to określa o ile trzeba zmienić siłę wypięcia, tak aby wiązanie bezpiecznie wypinało buta; wadą – jest wyższa cena w stosunku do montażu z testowaniem, zaletą jest dużo większe bezpieczeństwo zwłaszcza przy ustawianiu sił wypięcia w wiązaniach używanych, z zachowaniem unijnych norm i standardów bezpieczeństwa
Testowanie komputerowe
wykonywane, gdy trzeba dopasować siły wypięcia w wiązaniach już zamocowanych, bez konieczności ich przemontowywania, cała operacja testowania przebiega jw.
Naprawa
Trafiła do nas narta ski tourowa, miała ona wyrwane śruby mocujące wiązanie, była kilkakrotnia naprawiana w innych serwisach i po kolejnej naprawie (dyblowanie śrub i wyrwanie dybli wraz ze śrubami uzyskała miano nienaprawialnej). Klient trafił do naszego serwisu, zastosowaliśmy niecodzienne rozwiązanie, wstawiając inserty snowboardowe w nartę, naprawa była na tyle skuteczne, że od naszej naprawy ze śrubami nart nic się nie dzieje, jednak w tym sezonie trafiła do naszego serwisu druga narta do tej samej naprawy.